Jag har absolut ingen åldersnoja!!!! :P

Nu är det en vecka kvar. Jag har en vecka kvar att leva som 25-åring. Sen kommer jag aldrig mer att vara det. Utan en 26-åring. Får se hur det är att vara 26, det är nog en jättestor förändring ;P

Tycker inte om att jag ska lida av åldersnoja, de är inge kul... Måste väl försöka komma över det. Men det är inte lätt när man inte blir yngre :) Fast jag tycker ju om att fylla år egentligen, tycker om att få presenter ju :D

Nu är mitt hem julfritt, känns väldigt bra :) Fast jag har golven kvar, hann inte med dem igår.

Kollade på Björns dvd igår. Blev lite besviken på upplägget, lite var dubbelt. Men skrattade de gjorde jag allt
:)

Wiiieee vilket inlägg det här blev, men skyller på att jag har mamma i telefon som stör ;)

Kommentarer
» A-K

Hoppas du har börjat planerat festen ;) Nej då........det räcker med lite popcorn sen är jag nöjd ;)

2009-01-13 10:15:44
» killersassa

Lovar att det ska finnas popcorn :)

2009-01-13 14:21:16
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Rosö

Så länge du intalar dig själv att du inte blir äldre så funkar det...ända tills du går förbi en spegel;)Visa ord va?:) Tror det kommer med åldern faktiskt;)

2009-01-14 14:57:08
» killersassa

Jätte vist sagt :) Får väl plocka bort alla speglar nu då ;)

2009-01-14 17:18:07
URL: http://killersassa.blogg.se/
» L

Fyllde nyss 25 så jag har

börjat vant mig med det

hade väldigt starka åldersnojjor förra året

panikångest faktiskt

så jag nästan bara låg o grinade om nätterna

men det där har jag kommit över nu

fan, hålla på o löjla sig om ålder o vem vill vara fjortis hela livet ..

fick massa presenter med när jag fyllde, e ju så himla roligt

det enda som e tråkigt e att trots att jag nyss fyllde 25 så känns det ju som jag räknas som 26 bara för att det nytt år jaja

....



Kram L

2009-01-21 09:45:11
URL: http://chocolatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback