Ingen lek...

Fy fan det är ju jobbigt att baka bullar. Det hade jag helt förträngt. Iaf om man står och gör degen med elvispen. Jag lär ha fått dubbelt så stora muskler idag eller rättare sagt jag är så jävla klen att jag garanterat kommer att ha träningsvärk imorrn. Fast det är ju rätt smidigt, det gick ju ganska snabbt och och mycket lätt. Förutom att mina armar dött nu då :) Ätbara blev de också som tur är :)

Ska ta med en påse till Max sen, och så ska jag bjuda jobbet imorrn med. Får inte plats med alla i frysen. Fast känner jag min sambo rätt så får jag väl gömma en påse till på söndag så det finns några kvar ;)

Mina buller, 53 st blev det :)

Kommentarer
» A-K

Va söööt du är ;)

2009-01-14 14:57:01
» CAROLA

LÄÄÄÄNGTAR tills imorgon ;-)kram

2009-01-14 15:33:39
URL: http://www.nogg.se/carola29
» Karro

Freja satt i mitt knä när jag läste detta inlägg. och hon blev helt galen och skrek Namnam när hon såg dina fina bullar :) Kram på dig!

2009-01-18 11:18:53
» killersassa

Vilken go tös :) Kram!

2009-01-19 17:14:55
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback