Fnöske

Feliway var ett mirakelmedel. Mina katter är sams. Allt är inte helt naturligt än, men så gott som. Å det bästa av allt, jag är tillbaka i min säng tillsammans med min älskling. Doris har fortfarande sin tratt, vet inte när jag ska våga ta av den, men det blir nog innan helgen. Då har hon ju så gott som ätit upp hela sin penicillinkur.

Idag har jag varit till Filipspa och fått helkroppsmassage och ansiktsbehandling. Fan va gött de va. Mer sånt till mig. Fast jag fick väl lite förmaningar om min hy. Tar visst inte så bra hand om den... :) Så jag får väl bättra mig så jag inte blir som fnöske när jag blir gammal.

Min födelsedagsfest blev riktigt rolig, tack till alla som var där
:)

I går var jag och A-K och hälsade på Cissi och Patriks bebis Lias. Gud så söt han var. Han är nog den minsta bebisen jag hållt i. Å så snäll han var. En sån bebis vill jag också ha om några år. För än är jag inte redo. Det är allt skönt att inte ha nå ansvar för mer än sig själv (ja, och katterna förstås då)
:)

Nu ska jag göra lite kontorsarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback