Det är inte så här jag gör...

Idag har jag gått mot mina principer. Vi stod på ICA och skulle komma på vad vi skulle ha till mat idag. Jag kom inte på nåt så Jonas föreslog Stinas kyckling. Något jag alltid brukar säga nej till. Men idag orkade jag inte. Så ikväll blir det "familjekyckling". Det är inte så här jag lagar mat... Fast det kan väl inte kallas matlagning :) Nåja, jag hoppas att det blir ätbart iaf :)

Jag har i några dagar chockat mig själv genom att läsa. Nu är jag snart klar med min gamla På andra sidan midnatt. Fast än att jag läst den på gymnasiet, men då på engelska, så kommer jag inte ihåg vad som händer. Men det är ju bara kul :) Nån som har förslag på vad jag ska läsa härnäst???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback