Vårdad klädsel: Kommer jag in med jeans?

Jag stod inte ut längre. Hade tänkt och vänta till april men det gick inte. Så nu är klipp- och slingtiden beställd. Helt otroligt att jag klarat av det. Har inte klippt mig sen i oktober. Jag brukar klippa mig var 8e vecka... Så det här var rekord. Fast inte ett bra rekord då, för det är ju inte så att mitt hår sett fräscht ut på ett tag :) Men jag sparar ju samtidigt. Luggen ska bort. Hur min utväxt ser ut ska jag nog inte gå in på egentligen. Den är typ längre än mitt hår ;) Fast jag får ju vänta en och en halv vecka tills jag får det gjort. Men det känns bättre att veta att det kommer att bli bra, så jag kan stå ut med den tiden :)

Fick höra nåt mindre kul idag på jobbet. 10 jävla personer... Så nu är en väl snart arbestlös :( När fan ska de bli min tur att ha tur...

Ikväll ska vi ut och äta med jobbet. Dit vi ska, de kör med vårdad klädsel. En kille hade tydligen blivit nekad för att han hade fel skor. Bruna mocka skor. Jag hade tänkt ha jeans, eftersom det är det enda jag äger i byxväg. Å nån finare topp. Får inte jag komma in nu då? Ja det märks väl, annars får det bli pizza :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback