tvättberg

Jag ska aldrig mer fuska med tvätten. Fy va tråkigt det är när man har för mycket så man inte hinner få det torrt. Men det är ju ingen annans fel än mitt eget, så jag får väl inte klaga. Skulle ha tvättat för två veckor sen, men det var det så lite tvätt att det kändes onödigt. Kunde lika gärna tvätta veckan efter. Men dum och LAT som jag var så tog jag aldrig någon ny tvättid förra veckan så där av mitt straff idag. Men jag har lärt mig min läxa :) Önskar att vi hade plats för en tvättmaskin så man slapp tvättstugan. Men ska jag ha in en tvättmaskin så har jag ingen plats för kattlådan. Å ingen kattlåda, inga katter. Å det går ju inte för sig, mina bebisar är ju de bästa som finns :)

Imorrn ska jag och Micci till Cissi. Då ska de snosas
:)

Fick mina kläder från hm idag. Tycker om när posten kommer med dem enda till dörrn. Så det kanske får bli nåt av det nya på fredag när jag ska ut och äta med jobbet.


Om jag skulle dra igång med svärfars födelsedagspresent kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback