Ska man inte sova på nätterna?

Ibland lägger jag bud på grejer på tradera. Å då brukar jag ha övervaknings-sms på om det är nåt jag verkligen vill ha. Men så fort jag får ett sms att jag är överbjuden så är det 90% av gångerna mitt i natten. Fick nu senast ett kl 01.54. Har inte folk nåt bättre för sig än och sitta och buda på nätterna? Så viktigt/roligt är det väl inte så man sitter upp hela nätterna... Ja folk får väl göra som dom vill, de gör ju jag, för jag sover ju hela nätterna :)

Fick ett trevligt och uppigande mms igår kväll när jag jobbade:

Maxen

"Hej sabina. Från max"

Nu ringde de på dörren. Inte så vanligt att de gör de utan att man vet att det ska komma nån. Men det var brevbäraren som kom med ett paket som var för stort för att få in genom dörrn. Har beställt kommande födelsedagspresenter :)

Nu måste jag väl springa ner i tvättstugan snart...wiiieee

Kommentarer
» Maria

Utmanad... Kolla min blogg för mer info... =)

2009-02-12 14:29:14
URL: http://mianrianmarrizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback