Hur ska man veta?

Tycker inte om kanal 5 längre... Hur ska man veta att ens favorit program börjar igen när de inte gör reklam för de alls. Å inte visar de det i repris längre heller. Så enda chansen jag har att se de är ju som idag när det går. Hade inte Anna-Karin skrivit på facebook att hon väntar på Gossip girl, hade jag aldrig gått in på tv.nu och kollat och då hade jag missat att one tree hill också börjar idag. Nu är de ju så dumt så jag lovat bort mig till att åka till svärmor ikväll. Är inte lika sugen på de nu längre ;) Följer ju gossip girl i princip lika hårt som oth nu, men det går ju iaf i repris...

Nu när jag ändå klagar, gud va dålig årets melodifestival verkar vara. Hade inte varit för att jag så gärna vill höra låtarna hade jag aldrig kollat klart. En riktig flopp mot förra året måste jag säga!


Kommentarer
» Jessica C

Håller med dig, kollar också på OTH. Såg av en slump i tv-tablån att det är ikväll. Och melodifestivalen var en flopp, var rörigt och inte alls bra! Kram

2009-02-08 17:08:48
» Mikaela

Positiva klubben :P

Men måste hålla med om att melodifestivalen var rena kaoset...

2009-02-09 16:55:35
» killersassa

Alltid positivt här vettu ;) haha

2009-02-09 18:30:57
URL: http://killersassa.blogg.se/
» A-K

Vilken tur att jag påminnde dig gumman! Btw Gossip girl var grymt bra i går....så bra att jag såg reprisen idag :)



Ang melodifestivalen...så hatar jag det mer för varje år som går... det enda de gör är att suga ut pengar från svenska folket...hur många omröstningar var det egentligen? Såg nämligen inte hela eftersom jag dog av tristess innan!! Det som var bra att låtarna visades relativt snabbt så man inte behövde titta längre än nödvändigt!



Förlåt Micci för mina negativa tankar men Festivalen är FÅNIG!!! Och Gossip är BÄST!

2009-02-09 19:03:31
» killersassa

Jag kollade på det jag hann av reprisen innan jobbet :) Ja på lördag kollar jag nog bara på låtarna och sen stänger av. Orkar inte med allt krångel de ska hålla på med.

2009-02-10 15:43:55
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback