Flyttat på dammtussarna

Sket i att tvätta idag, upptäckte att de inte var så mycket tvätt. Å så roligt är de inte och tvätta så då kan jag allt vänta tills de är nåt att engagera sig i :)

Snabbstädade lite istället, eller jag flyttade mest runt på dammet känns det som :) Skyller mitt mindre dammfria hem på mina små prinsessor
;)

Tror att jag ska bjuda Janina på köttfärsgratäng på lördag. Ska nog göra en äppelpaj till efterrätt också. Måste ju ha nåt vettigt att äta om melodifestivalen ska vara skit på lördag igen
:)

Nu ska jag nog mest bara vänta på att Jonas kommer hem
.

Kommentarer
» jessica björnberg

ohh gött mä köttfärsgratäng a´la sabina:)

2009-02-12 22:57:03
» killersassa

Det är bara att komma till stasserland nån dag så gör jag en åt dig med ;)

2009-02-13 14:41:32
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback