En bra helg :)

Har haft en riktigt bra helg, trots att jag jobbat. Men det kan bero på att det varit ett roligt gäng som jobbat, och att det härjats lite mer än vanligt :) Övertalade några av mina kära kollegor att ät pizza i lördags till lunch. Vi var ju tvugna att fira alla hjärtans dag ;)

I lördags kväll kom Janina hit. Så jag bjöd henne på mat och äppelpaj. Det var riktigt trevligt. Melodifestivalen var ju lite bättre än förra gången. Fast på slutet med duellen blir det allt segt...

Usch jag måste gå och ta en ny tvättid eftersom jag sket i att tvätta förra veckan. Det känns såååå jobbigt att gå till de andra huset bara för det. Annars brukar jag ju ta en ny tid på en gång. Gud va jag är lat känner jag nu
:)

Tror jag ska ta och höra av mig till Cissi nu och höra om hon vill ha besök i veckan. Känner att det är dags att snosa lite Lias :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback