Det är tisdag idag, inte onsdag

Jag har en semla som väntar på mig på jobbet :) Så idag kanske det inte blir lika tråkigt att gå dit. De som jobbar dagen har köpt idag, å då var de gulliga och köpte till oss på kvällen med :)

Ska ta med och bjuda på fika på lördag. Mest är det Patrik jag ska bjuda eftersom han varit den bästa och hämtat mig en massa morrnar nu. Han har skämt bort mig riktigt :) Så på fredag ska jag göra svärmors chokladkaka
:)

Hoppas på att jag och Micci får komma på besök till Cissi på torsdag. Var där förra veckan, och Lias växer så det knakar :) Det är bra att ha en bebis att låna och snosa på, då behöver man inte skaffa en själv
:)

Imorrn blir det tvättsutagn, vilket jag inte ser fram emot, för jag har inte tvättat på över två veckor. Men får skylla mig själv att jag har ett berg nu
:)

Nej laga lite lunch till min pojke, han är ju hemma om en halvtimme.

Doris sover middag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback