Var död och begraven men återuppstår nog nu verkar det som...

Nu är det så länge sen jag bloggade att adressen inte ens fanns med längre där adressförslagena kommer upp. Men har man inte tid eller lust så blir det väl så.

Idag har jag och Siri varit till veterinären för jag har tyckt att hon kliat sig lite konstigt vid öronen. Tänkte att jag är pjåskig för det syntes inget men tänkte att det är bäst att kolla upp. Veterinären kollade först i höger öra och såg inget så då tänkte jag, att jaja vi åkte väl hit i onödan men icke sa nicke, för i vänster öra kröp det rätt bra. Så nu är min lilla gullunge behandlad och förhoppningsvis är hon bra snart. Ska ha lite koll på Signes öron så hon inte också fått. Men det kostar allt att ha mina sötnötar, 450 för veterinären och 181 för medicinen. Men jag har skaffat dom så då är det bara att punga ut
:)

Jag ringde nyss, äntligen till försäkringsbolaget och sa upp min försäkring på Doris. Messade Ewa, hennes nya matte sen och berättade det. Men då kunde jag inte hålla mig när hon svarade, det kom allt tårar. Saknar henne nåt så fruktansvärt mycket. Fast hon har det bra, hon vågar vara ute mycket nu :) Har inte orkat hälsa på henne än, men snart så :)

Nu ska det ritas kors i taket, för jag ska gå ut till helgen och ännu mer kors i taket jag är faktiskt laddad och sugen. Är aldrig det längre annars. Men nu ska det bli av. Har bestämt att Janina ska ha förfest :) Hoppas det blir klänningsväder. Mina klänningar kommer ju aldrig ur garderoben nu mera... Måste hinna färga håret innan dess också.

Nej göra nåt vettigt kanske... som att spela på spela.se :)


Ligger i den obäddade sängen :)


Älskad och oerhört saknad!!!

Kommentarer
» JessicaB

ohh ska du ut,fan va kul,ja mä:D

2009-08-05 00:48:25
» Sassa

Då ses vi ute, inte en dag försent :)

2009-08-05 16:23:31
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback