Finklädd för fest i skogen :)

Hoppas på att vädret vänder, det ska bli finare under dagen om man ska tro vädret på nätet.

Hade tänkt detta ikväll


Min fina klänning

Men det får nog bli



och



eftersom vädret inte är på topp. Bara att hoppas att jag kommer i byxorna sen, annars blir det nog lite små panik... :)

Har varit till Pekås nu och köpt potatissallad och kött + nån citrondyck som virke. Var in på ICA med, där köpte jag ananasjuice. Så nu har jag 3,5l virke, lär väl klara mig på det :D Jag fick visa leg idag när jag köpte snus åt JonasICA. Måste se väldigt ung och fräsch ut idag hahahaha :)

Nu ska jag plocka mina ögonbryn, har inte hunnit det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback