Bränd, brändare, brändast...

Jaha då var det dags för den tydligen återkommande krampen i magen. Tycks inte komma i från det. Får så ont så idag fick jag krypa ut i köket för att ta tabletter. Skönt iaf att det hände hemma idag för har fått det på jobbet nån gång å det är ingen hit. Å lite har jag lärt mig för jag har köpt hem lite starkare tabletter. Så typiskt för jag skulle ha varit ute med jobbet och gått nu, men det går ju inte. Kan ju inte krypa efter de andra :)

Det blev en tripp till Karlstad, var nästan inställd på att det skulle bli krångel när jag skulle lämna tillbaka grejen. För de hade inte skickat med nå papper på den + att posten hade mosat till kartongen. Men det var inga problem, vi blev nog lite chockade både jag och Jenny för vi hade planerat att skälla på dom om det krånglade. Men allt är väl inte skit jämt, ibland har man tur. Nu väntar jag bara på att pengarna ska komma in på kortet och att det inte krånglar istället.

Eftersom det har blivit tajta tider i hushållet unnade jag mig "bara" trosor och en orkide. Dumt men kan ju inte unna mig nå mer nu på ett tag sen så... Köpte nåt som var ett måste, cd-skivor så jag kan bränna skivor så att jag har en back-up på datorn. Har ju aldrig gjort det och tänk om alla kort försvinner. Köpte även en mapp att ha skivorna i. Så det ska jag väl pyssla med nu istället för att gå. Måste skryta över mig själv, för jag stod och höll i en del saker idag som jag la tillbaka. Har man inte råd så har man inte :)


Kommentarer
» Nathalie

visste inte att du bloggade! känner verkligen med er stackare som inte får jobb.. kommer väl inte va ett dugg lättare när en annan kommer tllbaka heller :( men vi får inte sluta hoppas! kram

2009-08-30 18:08:55
URL: http://mammamichel.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback