Blir väl inte första som går till soc men ändå...

Just nu skulle jag vilja skriva en miljon fula ord. Men vet inte om det är tillåtet så därför hoppar jag det.

Då har man "äntligen" fått smaka på av ekonomikrisen, för nu är man snart arbetslös. Är uppsagd från sista augusti men jobbar ett par dagar i september. Så ingen lön nästa månad. Det konstiga är att jag inte gråtit än, jag brukar ju gärna göra det när det blir nåt sånt här. Jag har varit nära, men ännu ingen tår. Borde gråta för det hjälper säkert. Sover inte som jag ska just nu, ligger vaken en hel del. Är väl spänd antar jag. Tänk om det hade varit som förr så jag iaf hade fått stämpla normalt nu när jag slutar. Men det har ju baby-face satt stopp för...

Hade en inplanerad tripp till Karlstad imorrn för att köpa nya mjukisbyxor. Det blir det inge med, iaf inte mjukisbyxorna. Måste dit ändå för att lämna in en present, annars hade jag aldrig åkt. Finns ju inte pengar till det. Den lönen jag får imorrn måste delas upp på två för att jag ska ha nåt tills nästa månad med. Vad är existensminimum för en person i dagens läge? Skulle vara bra och veta. Får googla sen.

Usch det här känns inte verkligt än. Tror inte att jag fattat att snart har jag ingen inkomst och inget att göra. Har ingen jag kan leva på heller. Fan man skulle ha varit född rik
:)

Nej nu måste jag bli gladare, ska snart ledsaga och mitt nuvarande humör kan inte få gå ut över A.



Kommentarer
» Sandra

Tack för din kommentar o tipset, ska kolla upp det =)

Jo tack, det är bara bra med mig. Hur är det själv?



Hoppas att du finner ett jobb inom snar framtid!



Kram

2009-08-26 20:50:03
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback