Hatar hockey just nu...

Jag kommer att bli tjock. Min terapi nu för att hålla mig på bra humör är: Godis. Vet att det inte är det bästa sättet kroppsmässigt, men vet även att är jag på dåligt humör så hjälper socker. Hoppas att jag snart vänjt mig vid tanken att bli vikarie igen och bara jag kommit in att bli väckt på mornarna så hoppas jag att jag kan hoppa över allt godis.

Igår var vi barnvakt åt Kim och Max några timmar. Vi tog en sväng till Kristinehamn för att kolla in godisaffären där. Blev väl inte jätte impad men. Sen spenderade vi sista tiden i björnens lekpark. Där Max naturligt vis blev blöt :) Jag var med och gungade, men det finns det inte bildbevis på
:)

Max  Max  Kim  Kim och Max  Kim och Max  Max  Kim  Kim

Är lagomt glad på tvn nu. Stressade hem från kryddpartyt hos mammas arbetskamrat för att se one tree hill. Å när jag kommer hem är det äckelhockey på tvn istället :(

Det var kul att va på kryddparty, hade aldrig varit de förut. Man fick smaka på massa goda röror, mindre goda drycker och så fick man provsmaka på köttbullar :) Jag och mamma köpte sallads-mix och café de pariskrydda som vi ska dela på.

Idag har Jonas gjort iordning Doris. Så om det är fint väder så ska jag cykla till jobbet imorrn när jag ska jobba extra på morron innan kvälls passet. Nu är det slut på roligheterna, ska nämligen jobba extra och har gjort mig tillgänglig all ledig tid jag har. Så nu blir det bara till att jobba så mycket som möjligt så man blir van vikarie livet igen :)

Kommentarer
» Karro

Nämen jösses va stora pojkarna har blivit då :)

2009-04-06 09:00:30
» killersassa

Ja det är helt otroligt, de är inga gosiga pojkar längre, utan coola killar :)

2009-04-06 10:29:53
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Karro

Ja det kan jag tänka mig :) Ujujuj :)

2009-04-06 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback