Rött = Turkost

Usch och fy, nu känner jag mig stressad. Det var fan inte bara och fylla i den jävla deklarationen. Har ingen aning om jag fyllt i rätt. Å så ska jag jobba kvällen på de här :(

Drömde härom natten att jag hade ett par röda byxor, eller jag lånade ett par rättare sagt. Så nu var jag skit sugen på att köpa ett par. Hittade inga dock :( Men då köpte jag ett par turkosa istället, som jag funderat på. Hoppas att de blir bra. Brukar aldrig beställa byxor annars. Känns som turkost är mitt nya rosa
:)

Förhoppningsvis blir de bra 

Snart går mitt internet abonnemang ut. Har förhoppningsvis sagt upp de nu. Skickade till telia förut. Har pratat med broder så han får hjälpa mig att fixa på comhem sen.

Kommentarer
» miccis

Grymt snygga byxor, de har jag också tittat på... :) blir snyggt i vår/sommar!



Tack för presenten, den var för tjock så jag fick en minipromenad till lilla Ica, för att hämta den :)

Du vet att jag kommer bli oslagbar nu med min voodoodoll.

2009-04-08 14:55:18
» Tobbe F

Hej Sassa, om du vill kan ja hjälpa dig att fylla i deklarationen (om det gäller försäljning av bostadsrätt?) Hör bara av dig te Miccis om du vill ha hjälp!

2009-04-08 16:50:28
» killersassa

Miccis: Ja jag hoppas verkligen att de passar också. Brukar inte våga beställa byxor. Hoppas verkligen att din nya lilla docka hjälper dig, om inte annat är den ju söt iaf :)



Tobbe: Tusen tack för erbjudandet :)

2009-04-13 15:44:16
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback