Inte riktigt rätt...

Imorse när jag vaknade var det nåt som inte riktigt stod rätt till. Efter nån minuts funderande så insåg jag att jag såg ju. Jag hade visst glömt bort att ta ut linserna igår kväll :) Det brukar aldrig hända, om man inte är full å det var jag ju inte igår. Jag var inte ens trött igår så jag fattar inte varför jag missade det. Men skit samma, det gick ju bra, annars kan man ju få lite ont i ögonen.

Nu på morron har jag gräddat brödet. Så nu luktar det så gott här. Ska sätta mig och äta frukost nu :)

Mitt nybakta bröd

Kommentarer
» Helena

Kan du skriva ut receptet ? =)

2009-04-22 15:07:42
» sassa

Absolut :)

2009-04-22 20:23:59
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Helle

Tack =)

2009-04-23 07:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback