Din dumma sill

För det första, orka luras idag... Borde inte sitta vid datorn, tvn eller ha radion på för jag har ingen som helst lust att bli lurad. Idag är en sån dag man inte ska kontakt med omvärlden :)

Så istället för att luras idag är jag väldigt tacksam istället. Tacksam för att jag inte har hus, barn eller bil. För jag skulle inte ha råd. Pengarna räcker ju inte till mig själv, så det skulle absolut inte räcka till nåt av de sakerna.

Å glad är jag nog med idag, för att solen skiner. Har inga planer på att gå ut, men ändå solen når ju in så jag får ju ta del av den ändå
:)

Så senare idag blir det till att ligga på soffan igen och läsa Vecko Revyn som kom idag :)


VR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback