Det kommer bara leda till nåt ont...

Nu har jag kommit ifrån det där med bloggandet igen. Det har egentligen hänt massvis, så jag skulle ha kunnat blogga hur mycket som helst. Men det är nog det som är felet, det har hänt för mycket så jag har varken haft tid eller ork. Är så där otroligt trött igen, jag förstår inte. Det är nog åldern som tar ut sin rätt ;)

Har jobbat konstant nu i evigheter känns det som, men lika bra att jobba om man ändå får gå. Har visserligen fått en tjänst i kommunen men tror att vi får gå ändå. Det finns inga jobb. Speciellt inte på hemtjänsten. Å mig kan det ju inte direkt sätta utanför 50-skyltarna när jag inte har nåt körkort. Å det tar de ju inte hänsyn till, vilket jag förstår. Så kommer de på att jag måste till Lesjö eller Nykroppa så får jag väl säga upp mig. Önskar nästan att jag inte hade fått en tjänst nu, det är så fel tillfälle. När det inte finns nå jobb och det är den här fittiga finanskrisen. Trodde det skulle bli kul att få en tjänst, en tillsvidare anställning, men det blev inte riktigt som jag tänkt
:)

Påskat har jag iaf gjort. Var påskkärring i Brattforspåskparaden. Det va kul, har ju blivit lite av en tradition nu :) Får se om vi blir med i tidningen imorrn, de tog iaf kort och intervjuade oss lite. Fast det gjorde de ju med många så det spörs
:)

Jag och Jenny  En riktig kärring :)  De snyggaste påskkärringarna i år :)  Max var lite halvsur och sket i att klä ut sig...


Imorrn ska jag baka matbröd. Det måste göras när jag är ledig. För degen ska jäsa i 10-12 timmar. Så jag ska fixa degen imorrn kväll och grädda den på onsdag morgon. Har fått låna Jennys assistent som tur är
:)

Kommentarer
» Sandra

hahahaha, så söt du var som påskkärring ;)



2009-04-13 19:43:08
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
» killersassa

Haha tack tack :)

2009-04-14 10:13:22
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback