Borde blogga...

Wiiieee jag är ledig i 4 dagar!!!! Fast inte idag, för idag jobbar jag kvällen. En kort kväll, slutar en timme före de andra. En timme låter ju inte så mycket, men det är allt stor skillnad :)

Vill att tiden ska gå fort nu, vill ha fredag, sen måndag för då är det lön. Sen vill jag ha valborg för då ska de grillas (om vädret tillåter) sen ska jag se på nån majbrasa. Sen kan jag gärna hoppa enda fram till den första riktiga sommardagen. Vill gå i klänning
:)

Min hosta är tillbaka, den som jag hade i somras :( Fast den är inte lika illa än. De kom ju fram till att de är allergi då när jag sökte för det. Tänk att man kan få allergi när man är 25... Så nu ska det knapras allergimedicin hela sommaren. För det är allt jobbigt att hosta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback