Bio = semesterdag

Jag ska ta en semesterdag för att kunna gå på bio :) Jag har lovat Max att vi skulle gå och se Pettson & Findus - Glömligheter om den kom hit. Så jag har suttit och kollat på kommande filmer, men den kom aldrig med på listan över filmer. Så igår mailade jag dom och frågade om de kommer att visa den. Det ska dom den 10e maj, då jag naturligtvis jobbar kvällen. Så nu tar jag en semesterdag, de är ju till för att ha för att göra nåt roligt med :)

Förresten jag visste att det skulle bli så här, för jag har tagit mig min första semesterdag någonsin den 30e april. Å jag har sagt det hela tiden, börjar jag väl ta ut semester så kommer det att bara rulla på sen och det kommer att bli så lätt att fortsätta... :) Jag känner mig själv så väl!

Glömligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback