Barbro Larsson?!

Vet inte vad det är med mina telefoner idag. Först ringde det dolt nummer på hemtelefon, då var det nån telefonförsäljare som skulle sälja nåt naturläkemedel. Så bra är det med nixad telefon... Sen 5 min senare ringde det dolt nummer på mobilen, då var det nån skånska som skulle ha tag på Barbro Larsson. Tycker egentligen inte om att svara på dolt nummer, men oftats är det ju jobbet. Så därför törs jag inte att inte låta bli att svara.

Igår skulle jag och Jenny ta en glass på stan. Men när vi kom ner på stan var det fina vädret mindre fint, så det blev en fika istället. Där i från hamnade vi på djuraffären. Så nu har jag äntligen köpt kattgräs till Doris. Så nu kanske mina blommor kan få vara ifred. Där efter hamnade vi på magnolia, men då lyckades jag hålla i mina pengar. Eftersom vi inte hade nåt att göra tog vi en sväng på konsum med, där köpte jag en t-shirt för halva priset. Ljög gjorde jag också, fast inte medvetet det bara hände. I kassan så gick inte priset in, då frågade han vad tröjan kostade, och det bara slank ur mig 39kr. Fast den kostade jag 59kr det vet jag ju, för jag har ju köpt en förut. Så t-shirten blev att kosta 19.50. Sen sa jag min dumma nöt att vi skulle gå in på Thomas kläder. Så där hittade jag en topp för 59kr. Vet att jag inte borde handla nu när jag ska bli arbetslös, men det är inte så lätt. Jag vet ju nu att det kommer och bli svårt, men jag inser nog inte hur mycket jag borde snåla egentligen... Så min glass på stan kostade mig typ 300kr, för jag handla lite mat på Pekås med :) Man ska inte gå utanför dörren, för det kostar pengar hur man än gör... När vi hade handlat klart tog vi en roadtrip till Persberg och enirade lite, det var kul :)

Plockade påskris i helgen. Men eftersom mina prinsessor inte kan låta det va, så får de bo på fläkten :) Ska nog försöka komma ner i källaren idag med och plocka upp min ägghöna. Den måste ju fyllas med godis snart
:)

Ikväll blir det en sväng till Jenny och äta tacos. Har inte varit där på snart en månad, inte sen Kim fyllde år tror jag. Kanske får hit killarna en sväng imorrn också om Jenny måste jobba.

Mitt påskris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback