Ultraljud...

Idag hade jag tur, för de ringde tillbaka från Karlstad så jag fick en tid redan på onsdag (så jag slipper jobba wiiieee). Inte hade jag trott att mitt första ultraljud skulle bli av mitt hjärta :) Tänk om jag har en liten bebis i mitt hjärta ;) haha. Så på onsdag blir det till att åka buss, det var länge sen det. Verkar har tur att jag bara behöver komma fram en timme för tidigt och förhoppningsvis går det fort på sjukhuset så kan jag åka hem typ en timme senare. Å ännu mer tur har jag att jag får låna Jennys busskort, då spar jag 200kr. Tack så hemskt mycket!


Nu ska jag  mysa med pojken i soffan.

Kommentarer
» Jenny

=)

Hoppas det går bra för dig Gumman och att du inte är sjuk!!

2008-09-22 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback