Tvättdag idag...

Det är inga fel på min lungor :) Så nu är det bara att vänta en vecka och höra av sig till vårdcentralen igen.


Idag hade jag tänkt och städa, får se hur det blir med det. Är inte motiverad. Å jag är ledig imorrn med, så jag hinner. Ska göra marknadsnougat imorrn med Kim och Max. En liten ny tradition. Fast frågan är hur många år till de tycker att det är kul. De börjar ju bli stora grabbar
:)


Drömde inatt att jag fick ett hus. Riktigt nice var det. Hade tre tvättmaskiner och två tumlare. Inte dåligt de ;) Önskar nästan att min tvättstuga såg ut så nu. Iaf att det fanns en tumlare till. Har en pytte liten nu, så jag hinner inte få grejerna torra :( Är van en stor tumlare och längre tvättid. Tar väl ett tag att ställa om vanorna. Får väl börja tvätta oftare och mindre helt enkelt
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback