Tetris-drottning

Jag har skapligt mycket att göra här hemma, sängen är inte ens bäddad idag (men det beror på att jobbet ringde imorse, så jag sprang upp och jobbade extra). Det är en massa disk, tvätten från i fredags är inte inplockad, balkongen ska städas och dammsugas behövs egentligen dagligen här, tackvare små prinsessorna :) Men vad gör jag istället för att göra allt detta, jo jag spelar tetris för fulla muggar. Kan skylla mitt spelande lite på Kim och Max, för de är de som kommer hit och spelar på min dator, så jag får reda på en massa adresser. Så nu får det bli ett spel till, sen måste jag skärpa mig...

Kommentarer
» Helena

Ja har vart väldigt tetrisberoende i mina dagar, finns de att spela ngnstans på nätet ? ;)

2008-10-01 20:07:17
» killersassa

Jag spelar på en barnsida (jag tror det är det iaf) men de finns flera tetris att välja mellan, och en del är lite kluriga med konstiga banor som julgranar och robotkatter :) http://tetris.spelo.se/

2008-10-02 09:18:52
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback