Shopaholic...

Idag fick jag mina söta toppar jag beställt från HM. Är grymt nöjd. Kul med nåt nytt, jag är så trött på mina t-shirts och att jag aldrig ens försöker se lite fin ut längre. Har börjat accpetera "gravid-modet" nu också, var totalt emot det från början. Men just nu känner jag mig väl inte as-fet så nu går det bra :) Sen är jag bara sån att jag kommer på att saker är snygga när de i princip inte är moderna längre. Då kommer jag på att jag också vill ha :) Sen det bästa är ju att allt är så stort att man kan beställa sakerna i XS och det är ju aldrig fel ;) Mina söta toppar fick mig att känna mersmak, så jag "råkade" beställa två saker till :) Men så är mitt liv, måste alltid vara nån extra räkning varje månad :)

Topparna jag fick idag:      


Och de jag beställde idag:    


Hmm tror inte att jag behöver berätta detta för pojken. Som tur är har han ingen koll på vad jag äger, så han märker inte om jag kommer i nåt nytt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback