On and on...

Det går emot mig att jag gillar Agnes - On and on. Jag tycker ju inte alls om henne egentligen. Det svider lite att jag måste erkänna att jag iaf gillar on and on...


Borde inte sitta här, har ju lite att stå i egentligen. Ljusparty på tapeten ikväll, så jag ska baka och fixa inför det. Tråkigt att fler inte kunde komma bara. Känns inte ett dugg vuxet med bak och ljusparty haha ;) Men just nu är det precis så jag vill ha det, jag trivs med mitt liv.



Ledig i tre dagar nu, ska bli så gött. Har en ganska tråkig arbetsvecka till veckan så det gäller att njuta :)


Så nu har jag ätit upp det som var kvar i godispåsen till frukost. Bra jobbat!...


Ska nog testa och ringa Mikaela en sväng och höra vad hon gör innan jag drar igång här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback