Ljus i gudhus...

Tack vare min mamma har jag köpt mig, eller jag beställt en ny taklampa till köket. Har spanat på en länge, men tyckte att de var för dyra. Så ringde mamma nyss och sa att en sån modell som jag ville ha fanns på clas ohlson. Men då kom jag på att jag fick 50% på jotex igår, där exakt den modellen jag ville ha fanns. Så nu fick jag min lampa till halva priset, och det blev billigare än claes ohlson :) Tog snabb leverans kostade ju bara 20kr mer, så hoppas att den är här på fredag :)


Funderar även på en vinterjacka från haléns, den är 100 kr billigare just nu. Kan jag ha en röd jacka? Borde kanske köpa en höstjacka först...


Min nya kökslampa


Vinterjacka från halens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback