Lever som om jag vore rik :( Anmäl mig till lyxfällan!

Usch nu var jag så där slösaktig som bara jag kan va... Så lätt det är att handla när man har internet :( Å inte var det nåt jag var tvungen att ha. Kläder har jag så jag klarar mig och lite till... Men nu är det beställt... Borde ha sparat till ullared men nej. Vet ju att jag kommer och få två sämre löner nu också. Tänk om man kunde vara lite mera ekonomisk. Får nog skriva upp mig på jobbet att jag kan jobba lite extra fram över.


Fick ljuskatalogen igår av A-K. Fanns jättemycket fint, å massa på rea. Har väl iaf hittat tre saker där med jag ska ha på fredag. Så där försvinner det en massa cash igen. Ska nog gömma både min internetdosa till banken och mitt betalkort ett tag sen
;)


Imorrn blir det lite pengar också som försvinner. För Signe ska till veterinären. Fick en timme tidigare ledigt så jag kan följa med henne. Måste leta upp hennes vaccinationskort till imorrn också.


Nästa vecka ska jag till distriktssköterskan, vet inte riktigt varför jag ska dit, om det är för hjärtat eller sköldkörteln. Men det märks väl då
:)


Nej fy va tråkigt det här blev, bara en massa pengar hela tiden. Inge kul att va vuxen när det gäller sånt.


Nej om jag skulle dammsuga och diska kanske. Får besök av Jennie och Emilia sen. Va ett tag sen jag såg dom så det ska bli kul
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback