Lagom rabatt ;)

Jag har nu i två dagar bara latat mig, legat i soffan och inte gjort nåt vettigt. Är lite små trött på mig själv tack vare det nu :) Så ska strax börja med att ta mig ur pyjamasen, och sen göra nåt vettigt, som typ vattna blommorna och diska :)


Kan andas ut angående knivarna vi köpte på marken med. Pengarna har kommit tillbaka på Jonas konto. Gubben betalade tom tillbaka fel, han lovade oss 200 kr i rabatt när han gjorde fel. Men stressad som han var tänkte han väl fel. För vi skulle ha betalat 400 och han skulle ha dragit av 200 men han gjorde tvärt om, så vi har betalat 200 kr för alltihopa. Inte mer än rätt egentligen när han gjorde fel.


Ljuspartyplaner på g, så se snart upp för inbjudningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback