Jag läcker lite bara, så det är ingen fara.

Det gick bra igår, men fick vänta en halvtimme på att komma in. De var försenade. Undersökningen tog mycket längre tid än jag trott också. Jag tänkte att de kladdar väl runt lite med apparaten och sen är det färdigt. Men det tog typ 40 min. Men hann precis ner till busstationen och till bussen hem. Hade sån tur att det kom en stadsbuss precis när jag kom ut från sjukhuset.


Idag har jag gjort ett klipp. Hittade en födelsedagspresent till en viss vän som fyller år i november. Tänkte att det är lika bra att slå till, annars hade jag nog ångrat mig och haft panik när det närmat sig födelsedagen. Det är inte lätt att komma på 25års presenter. Är inte nöjd med de jag köpt hittills i år. Men nu är jag det iaf. Så nu gäller det bara att komma ihåg att jag redan köpt nåt när det närmar sig :) Vill att det ska bli dags för ullared också, så jag kan köpa alla julklappar och de presenter som är kvar de återstående födelsedagarna för året :)


Köpte även ljung idag till min balkonglåda. Det bidde så bra så. Jonas ska städa den idag när han slutar och köra bort det sista skräpet till långskogen. Ska bli gött att få ordning därute, speciellt eftersom katterna är där ute nu. Lagomt till det blir fult väder igen :)


Nej vila lite midda kanske innan jobbet...


Kommentarer
» Helena

Vad var de som läckte lite granna, antar en klaff ? Det gör vi alla, "skönhetsfel" brukar vi kalla de för ;) Hoppas allt är bra med dig !

2008-09-26 08:27:50
» killersassa

Ja det var en klaff :) Ja men då kan jag skriva upp ett skönhetsfel till på listan :D Det är bara bra med mig, och med dig med hoppas jag. Tycker att det är riktigt bra att du skriver av dig. Sånt är bra :)

2008-09-26 10:33:45
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback