Han är bara bäst!

Idag tycker jag om min bejb lite extra mycket. Han var den bästa och spelade in one tree hill åt mig. Fast det var väl svårt för han att missa det, eftersom jag började messa kvart i sex och påminna honom om det :D En extra guldstjärna åt han! För inte hade jag kunnat missa det här avsnittet. Det blir ju bara bättre och bättre. Skulle vilja ha alla avsnitten men vet att jag antagligen inte kommer att kolla så mycket på dom, känner mig själv :) Å det blir för mycket pengar för att "bara ha dom". Är lite förvånad att jag inte försökt ladda hem dom, och kollat på allt för länge sen. Är väl för lat, känner mig inge haj på att ladda filmer och så.


Måste ta tag i att kolla på sex and the city filmen med. Fattar inte att jag inte sett den än. Jag har blivit en dålig människa mot mig själv
:)


Är ledig imorrn, då ska jag sola med mormor. Nu ska jag tillbaka till soffan och pojken.

Kommentarer
» Helle

Även jag borde få fingrarna ur och se den filmen ;)

2008-09-29 11:25:11
» killersassa

Känns skönt att de finns fler än jag som "slarvar" :)

2008-09-29 15:02:21
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback