För fort...

Usch va fort den här helgen har gått. Vart har mina tre lediga dagar tagit vägen?


Ljuspartyt i fredags var lyckat, jag bakade både kladdkaka (ett säkert kort) och så gjorde jag en äppelkaka som jag aldrig hade gjort förut. Köpte julljus och två vägglampetter till priset av en
:)


I lördags åkte vi först på bondens marknad i Brattfors, där köpte vi grönsaker och Jonas vann en julduk på ett lotteri. Sen åkte vi vidare till Storfors marknad. Men den var katastrof enligt mig. Fanns inget att titta på alls. Så vi åkte hem och gick ut och gick istället. Sen kom Maxenbus på besök. Hade ju lovat honom att han skulle få sova över här när jag var färdig med lägenheten och nu passade det äntligen. Så idag tog vi en sväng i mulleskogen, men Mulle var tyvärr inte hemma
:)


Nu sitter jag här och latar mig medan min händiga pojke sätter upp nätet på balkongen så katterna kan vara ute. Sicken tur jag haft som fått en sån bra
pojke :)


Tänk om klockan kunde bli 18.05 så One tree hill börjar...Höjdpunkten på veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback