Den bästa marken

Gud va seg jag blev idag. Var det inte från början. Vaknade redan vid sex tiden, sen ringde jobbet så jag gick ut och jobbade extra under förmiddan. Hade tur att Jonas var vaken så han skjutsade mig till jobbet :) Va lite trött när jag kom hem så jag la mig och sov en timme tills Jonas kom hem på lunch. Sen var jag ju så dum att jag sov lite till efter att han hade gått. Så nu sitter jag här skitseg och fick tvinga mig upp mig halv fyra. Får inte sova bort min lediga dag imorrn.


Hade en riktigt bra marken trots att den inte var som den brukade. Vi handlade lite mer än vi tänkt, men inget onödigt. Hoppas bara att pengarna för knivarna kommer tillbaka på kontot utan krångel. Annars har vi köpt knivar för 6600 istället för 600  :( Var kul att mina töser kom hit på fredagskvällen också, vi ses ju för sällan. Men det fick gå in i öltältet utan mig, var tvungen hem och sova. Inte lätt när man måste jobba. Men det gick riktigt bra att jobba. Jobbar heller marken än jul har jag kommit fram till nu. Firade Jonas födelsedag igår, så det var fullt hus ett tag, men det var bara kul
:)


Nu ska jag göra köttbullar, det är nån som beställt det till mat idag :)

Kommentarer
» miccis

Det var riktigt trevligt! Miss u stumpan. Kul att äntligen få se Jonas och hur fin lägenheten hade blivit... puss puss

2008-09-09 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback