7 saker

Jag har blivit utmanad av två bloggerskor Tanja & Maria så de är väl bästa att göra som de säger :) Fast jag tror att jag gjort den här en gång i tiden redan. Men det blir nog inte lika svar nu så :)

Regler
* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


1. Jag är rädd för grodor.
2. Jag går upp och kissar minst en gång per natt.
3. Jag har inte träffat min pappa på ca 3 år tror jag.
4. Jag säger alltid hejdå till Signe och Doris när jag går hemifrån.
5. Just nu shoppar jag alldeles för mycket för mitt eget bästa.
6. Jag funderar ofta på vad jag ska döpa mina framtida barn till.
7. Jag dyrkar One tree hill.

Okej, nu blev det nog inte så genomtänkt, men där är sju saker om mig iaf.

Hmm...vet inte om jag har sju att utmana... men utmanar Anna, Helena, Josefine, Karoline, Sandra, Sanna
Kom inte upp i sju men det får duga ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback