Jag kan också, när jag vill :)

Jag hade en bra namnsdag igår och det roligaste av allt var när jag kom till jobbet igår kväll och tog min lapp för att se vad jag hade att göra under kvällen. Då hade Ewa skrivit dit grattis åt mig. Det tyckte jag jag va mycket gulligt gjort :)

Fick min klänning igår, den som jag tänkt ha på Jessicas fest (Vet att jag inte tackat ja än Jessica, men det kommer, håller fortfarande på att planera). Men den var för stor :( Så nu ska mamma trolla lite och sy om den. Var ner med den till mamma igår. Jag beklagade mig att den var så stor upptill för att vara en 36:a. Då förklarade min mamma så fint för mig att det var bröst som saknades. För en med lite mer skulle den nog inte vara för stor. Så sant så sant :) Hoppas iallafall att mamma får ordning på den, annars måste jag nog snart få panik vad gäller kläder.

Från mamma gick jag till apoteket. Var dags att plocka ut p-pillren igen. Men tro inte att jag fick mina vanliga, nej jag fick en billigare sort. Känns inte så säkert... Tror att de är från Tyskland eller nåt för jag fick lite små panik när jag öppnade och kollade på dom. Jag ska äta dom på MA, DI, WO, DO, VR, ZA & ZO. Öh vilken dag är vilken?! Som tur när jag började panika lite så vände jag på kartan och såg att de tryckt dit extra på baksidan de svenska dagarna. Tack för det :) Sen kom panik moment 2. Tänk om jag går upp en massa i vikt nu. Har ju gjort de förr när jag bytt sort. Och för en gång skull i mitt i liv är jag skapligt nöjd med min kropp. Jag orkar inte lägga på mig 5 kg till. Får väl börja banta i förebyggande syfte nu då, ner 5 kg så kan jag slappna av sen om jag går upp 5 kg sen :) Å börjar jag inte äta dom, är väl risken väldigt stor att jag blir tjock ändå, fast på ett annat sätt. Om de här pillren inte funkar, kan jag skicka ungen till Tyskland då, och stämma apoteket?
:)

Har varit lite duktig nu på morronen. Vanligtvis brukar jag aldrig göra nåt de dagarna jag jobbar kvällen. Jag sätter mig vid datorn när jag vaknat för att sen hamna framför tvn. Så står disken kvar till Jonas sen på eftermiddag när han kommer hem. Inte schysst. Så idag när jag vaknade så sket jag i datorn och tvn. Jag tog tag i kattlådan istället, skurade ur den och var duktig. Det drog med sig mer jobb, så jag torkade av golvet i duschen och min hylla. Å vad hittade jag där om inte mera jord haha. Efter det tog jag tag i mega disken. Så nu kan Jonas komma hem och bara ta det lugnt sen, och vara glad över att han har sån snäll och duktig flickvän :P

Kommentarer
» miccis

Min sötnöt, va du tänker... ;) Jag kan trösta dig med att apotektet inte kan byta ut saker och ting hur som helst. Det är garanterat samma innehåll i de där p-pillren som i dina gamla, men dessa tillverkas i tyskland av något annat företag, så därför är de billigare. Så jag tror inte du kommer gå upp i vikt för du kommer få i dig lika hormoner och tjafs nu som förr. Så tacka apoteket för att du sparade lite pengar! :) haha puss puss å bamsekram. miss you!

2008-10-28 10:27:01
» killersassa

Okej, de får bli ett tackbrev då istället för en stäming ;) Fast till mitt försvar tror jag inte att jag sparade så många kronor. Har för mig att jag betalade ungefär samma förra året. Fast de vanliga kan ju ha blivit dyrare. Ska ringa dig nästa gång istället för att fundera så mycket, tror att det blir bättre :D Puss!

2008-10-28 10:35:04
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Sandra

haha, inte är det tyska p-piller iaf, så ungen får du skicka till något annat land isf ;)

Hoppas allt är bra med dig. kram

2008-11-03 21:34:33
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback