Svår inhandlingslista...

Sitter här och försöker fördriva tiden lite innan jag ska börja tvätta. Var ner i källaren och kollade om jag kunde börja tidigare, men icke.


Så vad fördriver jag tiden med då... Jo jag har fyllt i min nya almanacka jag fick av jobbet igår, för nästa år. Sen försöker jag mig på en inhandlingslista till Ullared. Men jag vetto fan vad man ska tänka på :) Julklappar vet jag ju, och som tur är så ska jag ju bara ha nåt till mamma, Dennis, Kim & Max. Har en liten plan till mamma och Dennis, sen får jag väl improvisera där nere åt Kim och Max. Skulle nog vilja ha nåt som aktiverar dem, så inget dataspel eller nån dvd alltså :) Fast Jenny får väl säga sitt där nere och ge förslag ;) Hade en liten julklapps-diskussion här om dagen med Max, han undrade om jag var jultomten, när jag frågade vad han ville ha. Men förklarade att jag åker till tomten och köper nåt av han, eftersom han har så mycket. Så Max önskade sig den största, längsta, högsta radiostyrdabilen. Vi får väl se vad det blir med den saken
:)


Fick en utav klänningarna på tradera :) Fast den jag helst vill ha går ut den 12:e så vi får väl se hur det går...


Klänningen jag köpte för 49 kr



Nej bege sig mot tvättstugan kanske...

Kommentarer
» Karro

Vilken söt klänning. Svarar på din kommentar här. Ja visst är jag duktig som syr, det är jättekul faktiskt:)

2008-10-10 21:51:51
» killersassa

Ja jag hoppas att den passar också när jag får den :)

2008-10-11 12:20:32
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback