Saknar lillebror

Har min bror och Alexander på msn nu, i webbkameran. Är lite kul att kolla på dom och lyssna på allt strunt ;) Hade inte tänkt sitta vid datorn, men nu är jag glad att jag pallrade mig hit :) Fast jag blir ju att sakna broder lite nu när jag ser honom. Måste åka och hälsa på honom, jag är dålig på de :(

Känner mig nästan frisk nu, fast jag märkte idag när jag var barnvakt åt Kim och Max att alla krafter inte riktigt var tillbaka. Tog med dom på storhandling, och de skötte sig så bra så
:)

Nu ska jag kolla om jag hittar de jag vill ha i julklapp av broder på nätet. Han vill att jag ska va med och bestämma själv, så det inte blir fel. Smart han :) Själv är jag ju klar med alla mina klappar nu, och mammas blev skit bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback