MM?

Sitter och funderar på om MM börjar komma rejält eller om jag bara är hungrig. Kanske är lite av båda :) Vet iaf att jag är stressad. Tvättar för fullt, som tur är fick jag börja tidigare, måste få hem tvätten till mormor med, eftersom jag tvättar åt Dennis. Och han hinner inte hämta tvätten innan jag börjar jobba. Sen måste det dammsugas eller jag egentligen storstädas, men det hinns inte idag. Så måste jag duscha och äta, fixa skjuts fram och tillbaka till Jennys plastparty (som jag inte har råd att handla på) och sen efter det jobba. Ingen som vill byta dag med mig, för jag vill då inte ha min.


Köpte julklapp till katterna igår. Det är ju ett måste. Fast jag tror mest på att det är Signe som kommer att använda den.



En kattpåse


Nej testa att äta få se om humöret blir som det ska, eller om det helt enkelt är MM som är igång...

Kommentarer
» Helena

Söt sak t kattera, vart har du hittat den ? =)

2008-10-19 19:40:24
» killersassa

Jag spanade på blocket. Jag visste vad jag ville ha, men alla jag hade hittat var så fula, och på blocket hittade sidan http://www.all4dogs.se/ de har gratis frakt :)

2008-10-20 10:16:15
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback