Livet hatar mig till och från...

Igår tänkte jag på nåt jag ångrar. Jag satt och funderade på jobbet varför tråkiga saker händer vissa människor, och vissa andra klarar sig helt perfekt. Jag är en sån människa som ibland får fan av livet. T.ex. mina mobiltelefoner går sönder, jag får sjuka räkningar på över 3000 som jag inte ens ska betala, pojkar dumpar mig när jag fortfarande är nykär och tror att allt är bra osv. Kanske det är för att jag tror på att gör man nåt dumt så kommer det tillbaka och biter så jävla hårt i röven som det bara går. Fast hur mycket dumt gör jag då egentligen kan man ju fråga sig... Men igår nu då så var det dags igen. Antagligen har jag gjort nåt dumt som skulle betalas för. För när jag skulle duscha lite snabbt innan One tree hill, så jag plockade ur tvättkorgen som vanligt ur duschen. Som tur var hann jag undan för vad händer inte, jo hela min badrumshylla kommer fallandes över toaletten. Tvättkorgen måste ha fastnat i golvmoppen som i sin tur satt fast i hyllan och drog med den. Där stod jag med flaskor i hela badrummet och inte nog med det, hela badrummet blir fullt i jord också. Jag har ju en blomma högst upp på hyllan. Så hela min toalett fylldes av jord och alla mina örhängen. Så tänk på det nästa gång ni ser mig med örhängen, att dom har jag förmodligen fiskat upp ur min toalett. Just nu känns det som att hela mitt badrum alltid kommer vara lite jordigt, för hur mycket man än torkar så kryper det allt fram lite. Kan säga att det blev ingen dusch innan OTH.


Men men idag fick jag ju äntligen fingrarna ur då och köpte jord och planterade om blomman i badrummet och mina övriga blommor som behövdes planteras om. Planterade t.o.m om Jonas älskade kaktus, som man skär fingraran av sig på bara av att titta på den :) Så nu är även mitt kök lite jordigt, för jag är ju lite fumlig av mig :)



Bjuder på ett kort av mitt badrum, den här bilden ser iofs bättre ut än det var :)





Kommentarer
» Claesson

Men Sabina då.. Jag är inte avundsjuk på all jord:-)Förstår om du var lite smått irreterad, eller?? Jag skulle blivit galen. Ha det! Kram

2008-10-06 19:28:04
» killersassa

Jo tack jag var väl inte gladaste människan igår. Men till helgen är jag ledig, då ska det bli storstädning, å all jord ska bort! :)

2008-10-06 20:01:03
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Karro

Oh shit! Sånt händer alltid mig också. Men jag är ju rätt klantig också...det vet du ju ;) Kram

2008-10-06 22:15:21
» micci

men j-lar! din stackare... hann du se OTH då?

en stjärna till dig; för att du kommer på å ta kort mitt upp i allt. hihi!! stor kram

2008-10-07 10:40:19
» killersassa

Karro: Verkar inte bättre än att jag kommit ifatt dig i klantigheterna, stackars oss ;)



Micci: Jodå, stod med klockan i högsta hugg och panik kollade tiden så jag hann allt med. Städade upp det västa på 20 min :) Det var bara tvunget att dokumenteras ;)

2008-10-07 11:49:15
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Helena

Upps, vilken osis, och att du har nerver att fota det sen oxå ? =) Heheh

2008-10-07 20:35:12
» killersassa

Kan säga att jag inte tänkte så klart just i det momentet gällande fototagandet. Nu i efterhand känns det inte så bra att det finns bevis :)

2008-10-07 22:40:46
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback