Lite ångest...

Jag satt här nu och tänkte på vad jag gjort idag med mina pengar... Började få lite ont i magen om vad Jonas egentligen skulle tycka. Så jag tänkte att jag tar den fega vägen och messar han. Lättare än att säga det när han kommer hem. Så jag drog iväg ett mess:


S: Du.. Det kom en och sålde årsböcker. Jag kunde inte säga nej... Så nu har du nåt att läsa på kvällarna. Puss


J: Va är det? :) Puss


S: En tjock jätte fin bok om en massa som hände 2007. Den verkar intressant. Den kostar 800kr, men det är gratis avbetalning. Puss


J: Vaaaa?


S: Men jag kan inte säga nej när det kommer folk så där :( men jag kan ångra mig och skicka tillbaka den. Puss


J: Nä ja vill se lite i den först ;) Puss puss


S: Okej :) Då får du bestämma sen då efter det. Puss


J: Ja men vill du ha den så är de väl klart att du får köpa den :) Puss



Ser ni va fint jag försökte sälja in den genom att skriva att den är tjock och verkar intressant och att det var gratis avbetalning haha. Sen kände jag att det var lika bra att fega och erkänna priset via mess med :) Men det verkar ju som att det gått bra, så nu får magontet gärna släppa. Fast nu kanske det är mitt samvete mot plånboken som känns... :)

Kommentarer
» Anonym

hihi...du är så rolig du

2008-10-16 19:37:20
» Anonym

det är på sånt där vis de tjänar pengar på andra... hata försäljare!

2008-10-17 13:52:00
» killersassa

1: Tack ;)



2: Som tur var ångrade jag mig ju, så nu får de inte mina pengar :)

2008-10-17 16:34:07
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback