Jag ska tydligen börja brodera igen.

Jonas har tröttnat på att jag är så rastlös i soffan om kvällarna. Så han mer eller mindre tvingade mig att sätta mig vid datorn för att hitta nåt att göra som jag tycker om. Det enda jag kunde komma på som jag vet att jag kan var att brodera. Så nu har jag köpt mig en tavla. Vi får väl se hur det går, var ju hundra år sen jag broderade nåt sist och jag har aldrig broderat på annat än vit bakgrund. Tror det sista jag gjorde var till Jessica i julklapp på gymnasiet :) Den här bidde det nu iaf:

Mitt kommande kvälls pyssel

Kommentarer
» Helena

Nice kisse =) Bra sysselsättning, de är sånt där en annan skulle hålla på med på kvällarna istället för att sitta framför datorn som en nörd =)

2008-10-22 15:49:00
» killersassa

Det kanske är det Jonas tänkt, att jag ska komma ifrån datorn ;)

2008-10-22 18:47:52
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Sandra

brodera är skoj! Fin var den också :)

2008-10-22 20:43:03
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback