Jag fick den!!!

Tänk va saker ska krångla, det har tagit mig evigheter att komma in på både mailen och här på bloggen. 50 spänn på att det här spars väl inte ens när jag är klar... (mycket riktigt, sidan kan inte visas, dumma internet, men jag ska lyckas spara!!!)


Jag fick klänningen på tradera, den jag helst ville ha. Eller inte den jag bjudit på, för det var nån Tobbe som började bjuda över. Så vid 300 blev jag sur och satte mig och kollade efter en annan. Å då hittade jag samma klänning fast billigare och köp direkt. Så jag slog till och nu är den min för priset 179kr. Hoppas verkligen att den är så bra som jag tror nu. Den ska eventuellt kortas av för att passa min längd.


Min favvo på tradera



Imorrn ska det shoppas matsäck för Ullared, längtar så.


Å jag blev full som en kastrull igår. Som tur är kommer jag typ inte ihåg nåt. Jonas har vär påpekat en eller två gånger hur jobbig jag va haha.



Kommentarer
» Helena

Nice klänning! Har aldrig prövat att handla på tradera, de funkar alltså ? =) Och gött att ngn mer har lite minnessvårigheter angående helgen som vart ;) Hoppas allt är bra med dig ! Kram

2008-10-13 13:48:28
» Linda

När ska man få se en bild på din pôjk? Kraaam

2008-10-13 20:48:08
» killersassa

Helena: Ja det funkar, fast man blir sur när nån bjuder över i sista sekund :) Just nu känner jag att jag aldrig mer vill dricka efter helgen haha. Kram!



Linda: Ska precis lägga in en bild nu när jag ska blogga :) Kram!

2008-10-15 11:39:32
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback