Inte imponerad...

Jag är inte imponerad av Ullared. Det är för jobbigt att åka dit för det första. En buss full med kärringar som strir allt från bögarna i lyxfällan till hemtjänsten. Det gick inte att undgå att höra dem. Sen vetto sjutton om jag tyckte att jag fick såå mycket för pengarna, två pappkassar och tre plast för 3000, är det så billigt? Köpte iaf både julklappar och födelsedagspresenter åt Kim och Max, julklappar till Dennis och en klapp till mamma, så där måste jag ha nå mer sen. Sen fick Jonas en hel del kläder. Jag köpte mig en snygg tröja på barnavdelningen. 170 passar ju perfekt. Fick mig en vinterjacka också, fast på damavdelningen då :) Är inte helt hundra på färgen, men den får duga! Sen blev det ju några julprydnadssaker. Men det fanns inga grejer till julgranen, eller nästan nå julgardiner det var dåligt!!! Så vi får väl se om det blir nån mer tripp dit, inte på ett år iaf. Måste glömma bussresan först ;) Nu ska jag packa upp allt, orkade inte det i går kväll.



Jag och Jonas i Ullared, med vår vagn och Jennys. Jag ser inte ett dugg sliten ut ;)
   
Jag full som en kastrull hemma hos Jenny i lördags :)
   
Jag och Jonas hemma hos Jenny.

Kommentarer
» Miccis

Då fick du ju en hel del... Tänk så här: en vinterjacka 1000kr, kläder till Jonas 2000kr (säger vi) tänk allt du "fick" däremellan... hänger du med i mitt resonemang?! :)

Ni kan ju komma hit å hälsa på nångång, så kan vi ta en tur härifrån. Då slipper ni bussresan!! ;) stora kramar!

2008-10-15 12:07:36
» killersassa

Jaja du har rätt :) Känns bara som det borde vara så mycket billigare där. Men det är klart att det var billigt. Ja det låter jätte bra det, det bestämmer vi tycker jag. Kram kran

2008-10-15 12:37:56
URL: http://killersassa.blogg.se/
» Linda

Äntligen! Söta ni är! Kram på dig

2008-10-15 17:46:40
» Claesson

Vad olik dig du var med lugg! Men det var super fint! Kram

2008-10-15 20:48:30
» killersassa

Linda: Tackar :D Kram!



Claesson: Ja, jag var tvungen att testa kände jag, men ska spara ut den nu igen :) Kram!

2008-10-16 10:26:50
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback