Första klapparna fixade...

Nu har jag haft mina pinglor Micci & A-K på besök. Dom var gulliga och hade med sig en inflyttningspresent. Tack så jätte mycket! Var kul att det kunde komma båda två. Man ses ju alldeles för sällan nu för tiden. Men det är ju så det blir tyvärr. Jag bjöd på mega kanelbullar från Konsum. Hade velat baka själv, men det har jag inte hunnit.


Imorrn kväll ska vi köra hem Dennis. Inget jag ser fram emot eftersom det tar sån tid, och att det blir så sent jämt. Han kan ju inte åka hem för tidigt heller, tråkmånsen :) Han har allt tur som har en så snäll syster
;)


Ikväll ska det jobbas. Hoppas på att det blir en lugn kväll.


Köpte julklapp till min bejb igår. Hoppas att den blir så bra som jag vill att den ska bli. Lika bra att få sånt där överstökat. Nu är Jonas och mormor fixad. Resten av julklapparna ska köpas i Ullared, hoppas jag, det är planen iaf.


Nej vila en halvtimme innan jobbet kanske...


Min inflyttningspresent från A-K och Micci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback