Får det vara så här trist väder?

Idag överväger jag att inte gå ut alls. Idag är det nog den tristaste höstdagen någonsin :) Men lär väl ut sen en sväng när Jonas slutat, vi måste handla.

Min post har börjat komma sent, det uppskattas inte :( Har de skämt bort mig med att jag får den innan klockan 10 så måste de ju fortsätta med det, eller iaf förvarna mig
:)

Den här veckan vill jag att den ska gå fort. Får gärna bli nästa måndag på en gång och lön :) Fast ett stopp på torsdag är ju nödvändigt, för då ska jag på Björn Gustavsson. Eller ja det är väl inte bara han jag ska på men det är han som räknas :) Hoppas att han är lika söt i verkligheten nu
:)

Köpte en till julklapp till Jonas igår. Jag är så duktig på att köpa julklappar ;) Fast de borde vara mamma jag köper till, det är ju henne jag måste ha nåt mer till. Men jag vet inte vad jag ska köpa till henne... Kanske kan googla fram nåt.

Nej lite frulle kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback