Ute på en hopplös klockjakt...

Usch va jag känner mig seg. Allt jag vill göra är ingenting. Men det går ju inte. Ikväll ska de jobbas :( Skulle ha kunnat blogga om hur mycket som helst nu i flera dagar, men har inte orkat eller känt nån lust för det. Några saker som iaf hänt är: Båda mina missar har fyllt år. Jag har varit med A-K i Karlstad på ljusparty (och att vi tog oss igenom de var nog ett under, så som det "krånglade" haha). Varit hos en arbetskamrat på sexparty. Det var riktigt kul. Kanske kommer styra upp nåt sånt själv i framtiden.

Har suttit en stund och letat klockor på nätet. Ska ju få en av Dennis i julklapp. Han vill att jag ska välja ut en själv så de blir rätt. Men hur lätt är det när man bor i Stasserland där det typ finns en butik med klockor... Sen att hitta en på internet är ju värdelöst. Även om man söker på billiga klockor får man typ inte fram nåt under 1000-lappen. Det är inte billigt för mig. Det räcker allt att lägga ut 300-500 på en klocka. Har iaf hittat modellen jag vill ha:
Modellen som jag vill ha...Så nu gäller det att hitta den i en mycket billigare variant :)

Lyssnar på nya favorit låten just nu
Darin ft. Kat DeLuna - Breathing Your Love det är en låt som skulle kunna få party-prinssesan-Sassa att vakna till liv igen. Eller ja den får ju det, blir riktigt sugen på att gå ut när jag hör den :) Men det blir de inge med :)

Kollade äntligen på Sex and the City filmen igår. Bättre sent än aldrig ;) Är så glad att den var som jag ville. Var länge sen jag såg en bra film känns det som. Den ska jag kolla på om och om igen :) Den fick mig att bli lite sugen på att bli sambo, förlovad, gift och skaffa barn nu på en gång haha. Vem hade trott att singel tjejerna i New York skulle lyckas med nåt sånt. Fast de är väl inga singeltjejer längre och det är ju inte jag heller så :)

Nej nu ska jag fixa favvo låten som ringsignal.

Kommentarer
» Anonym

Du glömde skriva vem vi såg på mc donalds.....det var ju faktiskt en kändis :D

2008-11-30 21:48:46
» killersassa

Ja visst, jag hade allt tänkt göra de, men av nån anledning försvann det ur huvudet på mig. Tur iaf att hon köpte McDonalds mat för gud så benig flickstackaren var :)

2008-12-01 10:18:21
URL: http://killersassa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback