Rasmus

Var ute och alkoholade med A-K igår, det var trevligt. Vi var hemma hos Helena först. Hennes nya hund försökte äta upp mig i början. Som tur var blev han trött till slut och somnade. Jag var super tät i näsan, men så hade jag sån tur att Åsa kom och rädda livet på mig med hennes nässpray. Tusen tack Åsa!. Det blev en sväng till hotellet igår också, det var fösta gången för i år. Tänk va den där Anna-Karin kan få med mig på saker ;) Det var inte så hemskt som jag trodde :)

Idag har jag och Jonas skruvat isär datorn och gjort rent den invändigt. Oj vilken skillnad det blev. Datorn har varit ganska högljud ett tag och inte så konstigt med tanke på hur mycket damm det var i :( Nu hörs det inte ens att datorn är på :) Så nu får det bli rengöring liiite oftare än typ en gång om året
;)

Nu ka jag äta paj, sen ska jag på loppis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback