Mallig!

Usch va jag är hungrig. Å ingen mat blir det än. Jonas har åkt till Asphyttan så jag får vackert vänta ett tag till innan jag får mat.

Måste visa er vilken fin present jag fick igår. Den passade mig perfekt, eftersom jag samlar på "snö-glitter-glober" och hatar grodor. Tack så jätte mycket Jenny.


Min fina groda


Idag kan jag vara lite mallig. Var hos en tant som tyckte att jag är bra och ordentligt. Alltid lika kul och höra. När sånt händer gillar jag mitt jobb lite mer än vanligt :)

Bad Jonas smörja in min rygg igår. Så jag la mig vackert på mage och väntade. Kände att han började ha på hudkräm, efter en stund frågade jag vad han gjorde, eftersom han aldrig slutade ha på hudkräm. Då svarade han glatt att han gjorde en gubbe. Han fick ta kort på den, för jag ville ju se. Sen fick han smörja in mig en halv evighet för det blev rätt mycket
:)

Fin gubbe va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback